Tuesday, May 12, 2009

日本之旅 3th day (18-29March2009)

響日本嘅第一個朝早~~
有冇時差??有呀~~夜晚冇朝早一定有呀~~~
雖然話日本快馬拉1個鐘,但足以攞命喇~日日都係朝早6點(馬拉5點)起身~排隊執番啲眼耳口鼻~


第一個朝早~個個都Same Style..
但個個都排嗮響電視前,離不開~~原因???日本最緊張的野球賽呀~~~點算??

好壯觀嘅大廳~但不是酒店大廳~而係二少所住嘅大夏大廳~

好高有30幾層呀~~


第一站Mister Donut享用簡單的早餐~~
但我個士多啤梨Donut早餐已經好正,好幸福嘅Feel喇~~

好野~~開始反轉日本喇!
雖然我呢個路痴,去過邊都唔知,但有乜所謂??
最緊要開心咁反咪得囖~~

依~?咁多花嘅??去咗邊呢??

登~~燈~~登~~櫈~~~~

20號佳麗嘅士多啤梨果園1500¥任食半個鐘~~哈哈哈
士多啤梨~~~~~~~~~
我來喇!!

好大軋士多啤梨呀~~~

亞老細~~乜小姐個頭吸引過啲士多啤梨咩??

睇張爸食士多啤梨個樣都知啲士多啤梨又甜又夠水分喇!!

大大士多啤梨邊個食,
1個1個冇人食呀~冇人食!
3個3個我要食呀~我要食!!

話咁快就食完士多啤梨lu~~~
下一站???駛乜諗,坐上車,二少自有安排架喇!!hahaha

今日好似全程響浅草反轉~~

路過間好殘舊嘅犬貓の峰病院~~

低能仔女扮獅子,但睇落啲獅子笑緊我地多啲囖!!

日本傳統嘅夠貴點心~~
季節限定嘅桜花風味點心~

影反張相留念先~~但老細渣機冇得影!XD

係咁以~是但補番張俾佢先!!哈哈哈(奸)

醫肚時間又到:~

正話玩完獅子,而傢梗係玩虎喇!!



牛肉炒飯,麻婆豆腐,小籠包 & 各式餃子

仲有一碟小菜~

呢頭醫完肚,轉個頭梗係食甜品喇~~
紫薯仔雪糕~正!!!

小姐~~唔好咁喇!嗰個唔吃得架~~最多我份一啖過你食喇!乖~~~

再接再黎~二少排長隊終于買到熱辣辣嘅紫薯仔餅喇~~
熱到佢個樣呀~~蝕底啲幫你食埋唔駛你咁辛苦喇~~XD


二少開始等到發威喇~~因爲我地呢隊忙住影相~冇理到佢地囖!!

鬼叫桜花咁吸引咩~~呵呵呵

日本和服婦人~~齊聚黎還神!

我都試下先~~~(試到啲水好凍囖!)

其實入邊有冇酒架呢???



大銀杏

抛棄我地個一對情侶~

去抽一抽簽先!!

好邪!8個人得我一個攞到兇~~~真係個凶兆提示!







觀花~~











鎌倉~
好大專佛像呀~

二少~咪傻喇!你認爲你擡得返屋企咩~~~~~~~


游咗咁耐~~有係令人興奮嘅時間喇!!

小姐極力推介嘅餐廳~~
果然名不虛傳~~~正呀!!!! X10

海鮮丼

天重

天ぷら盛り合せ

うな重

かつ煮定食

樣樣都好味到冇得頂呀~~

睇下~~個個都勁滿意個樣!!

日本時間夜晚11點~~由二少屋企望落嘅景色依然優美~~

1 comment: