Wednesday, May 13, 2009

日本之旅 4th day (18-29March2009)

一起身mark大對眼!!
嘩!!嘩!!嘩!!富士山呀~~今日好清楚地見到富士山喇!!!
晴朗的一天出發~~~爽呀!!!!
但出邊個溫度唔見有上升啵~~凍!

Canon 450D(上) VS IXUS 860IS(下)

差別響邊??唔駛我講喇!

落街食早餐再踩上富士山喇~~~

麥噹噹叔叔做乜呀??唔通尋晚生意差,又得罪客仔??
如果唔係點解佢要面壁思過呢??
見佢咁慘~~~就入去幫襯下你喇~~費事你話我冇人情味呀!

日本麥噹噹竟然有野菜生活架~正喇!!
同埋老細最愛嘅咖啡~~

老細嘅香腸包早餐&我嘅牛肉包早餐~~
我嗰塊麵包入邊有Caramel架~~甜甜地好正!

呢個係小姐特別Order嘅~~睇落食薯仔嘅物體!!
但其實係一個痴埋一齊嘅K型麵包,只不過響面加咗練奶同Caramel咋~~
但都Ok架~

麥噹噹都有得食Pancake(二小姐嘅),味道都唔錯!

吃飽有力喇~~~
係時候出發去富士山喇~~
Let's GO~~~~~~~

嘩!日本人果然名不虛傳嘅有錢呀~~~
前往富士山嘅路途中,竟然出現咗超過20幾部各色各款嘅法拉利跑車呀~
我幾時會有部呢?????

喂!!喂!!喂!!
而傢叫你欣賞前往富士山的風景呀~~睇乜法拉利呀!
呵呵呵~~Sorry!
Ok! Ok! 前往富士山風景去片~~~~









係咪覺得富士山越黎越大~越黎就越近呢??

梗係喇~~我地已經到達富士山下喇~~

上山lu~~~

欣賞下,路邊啲就黎溶化嘅積雪喇~~

Wow~~好厚好凍!

因爲我地已經到達富士山嘅半山喇~~冇得再上架喇!

話咁快二少都出動埋佢部勁怕凍嘅V.Cam喇~~呵呵呵

拿~~小心呀!啲雪好滑架!

See~~一換二少上黎就滑低喇!
爽嘞~~天然嘅凍冰冰滑梯~~嘩哈哈哈哈哈哈哈

知道滑就要同心協力手拖手,一齊走!!

要仆都一齊仆丫嘛~~哈哈哈

富士山嘅頂頂~~

點少得嘅一張大合照!!

呢度Sir落去應該仲High~~嘻嘻嘻





哩啲咪就係名副其實嘅勁踩富士山囖~~



有野食lu~~

おでん500¥明明係熱辣辣又冒煙嘅野,點食都唔熱!

燒蜀米都係500¥,都幾貴下!但真係好甜~~

靚女呀~~

可愛い

路過的風景~

行駛咗一段路,二少都辛苦啦!聼響高速公路嘅休息站~休息下喇!
日本休息站好多野買,好多野食架~~又有提供免費熱水同綠茶任飲~

串燒豬肉~

二少雖然真係好好味,但都要睇熱呀~~
一人得一塊咋,跌咗你就冇得食架喇~~
由於顧住Shopping + 搵野食,其它唔記得影相~~XD

好慘呀~~去到日本必去嘅地方大機冇電喇!淚ing....
唯有靠嗮我部傻瓜機~~遷就下喇!
唔係唔叉電,而係我相機嘅火牛同日本啲唔同,自己又唔記得帶萬能火牛,
唯有等經過電器鋪,再買一個喇~

大機冇電已經好慘架喇~~又偏偏遇到細雨!

haiz...行得幾多得幾多喇唯有!!





標簽~哈哈哈

下雨天,撇~~~
撤退返屋企玩煮飯仔!!!煮乜??梗係最簡單嘅しゃぶしゃぶ(shabu-shabu)喇~
二少負責煮,小姐&二小姐切菜......而我同老細負責落街去便利店買飲品!順便搵萬能火牛,可惜火牛就搵唔到,但卻被便利店啲野吸引住,又狂買!

上到去,佢地已經開餐喇!而自己都好肚,已經唔記得影相!

唯一影到嘅就係車哩子酒~記得全因小姐提我!!hahaha.....

飲完~~~仲駛問嘅!
我梗係第一個醉咗(一段時間)....................沖涼訓教喇~~~~

2 comments:

Onnzila said...

No Ultrman.. No godzila.. No Baja Hitam..

angie said...

but got Onnzila lo!!XD