Sunday, May 4, 2008

爆攰


每位都必留底的紋身


尋晚係有史以來最攰嘅一日.

晨早8點就俾個管家佬Call醒,叫我起身食早餐!食完早餐,沖完涼再執番啲眼耳口鼻,先得個9點幾,尚早我緊係又訓番一陣喇!鬼叫我前晚由怡保駕車返黎時已經好攰,周身勁痛,又唔舒服咩!!

差唔多10點半,管家佬就叫咗我起身出發!

咁啱11點幾響CallOnnz佢都響附近park緊車~好野!有佢帶路,本小姐唔駛盲蹤蹤咁搵地方~又堅番啲時間!

呢場真係難得嘅一場Show~~夠曬準時開Show,準時完Show!但就Cut咗好多歌,有少少無癮!因爲Dropout佢地原本話我聼個RunDown係唱5首歌架!點知Cut完又Cut, 剩返3首!淚~

Show發覺自己犯咗好多錯誤(影相方面),到咗就尾嗰3band就玩無電~真黑!haizzz…連拍Videoset錯,都係肥仔害架~之前唔叫我Set細個Video….我就唔會連拍Video都失敗喇!慘~~~

但我今次都無影曬成場Show~原因分開咗兩個薹,一前(Band)一後(電子音樂)~所以本小姐又攰又懶,唔想兩頭騰~鬼整咩!人老咗精力有限呀!放過我喇!

嘩!最得人驚嘅係有位靚女Hui Yee竟然聼咗我個名, 笑住話知我係邊個,但我又唔識佢嘅先驚~~之後發現場Show好多人好似認到我OMG我諗我下次應該戴面具出街,因爲最萬萬無諗到ar達@孬佢地無我Msn嘅人都會知同睇我個Blog~ 咁下次我寫Band時係咪應該注意我嘅字眼呢?如果唔係我唔記得帶面具出街時,俾人地啲粉絲見到會打呱我~

臨走前竟然遇上我最驚個番面對鏡頭同訪問~亞達@孬同雪糕公民Keyboard手拉住做訪問,但好彩有靚女Hui Yee響度全靠曬佢喇!我遇到咁嘅情況我個腦會一片空白,同啞曬!天生無膽同蛇gwe~~還記得讀書個時,響某某個乜乜乜~俾人拉上臺訪問,我又係驚到震,好彩我哥醒目見時勢唔對路,所以諗盡方法叫人放我落黎~如果唔係我諗佢地叫定白車都得喇!

我又係中咗鄧明輝教落嘅名言,Rock Show一定要夠Rock

今次我又再次Rock上加Rock~~呢地係咪真係行開有條路呢?如果次次都凖遇上Rock~我睇我都好快無命!!

尋日可算係我一日入面做曬本小姐一個月有多嘅運動呀~!雙腳就癱喇!!

返到屋企自己真係好唔掂,沖完涼又玩自隊,一罐啤酒足以令我飲醉加麻痹身體~

訓番覺好嘅~

P/s:由於我借咗KitzEOS 450,所以 3分之1嘅相中響Kitz部機度,要等佢返到新加坡先~又係要聚集好啲相先有得post野!

2 comments:

Onnzila said...

唔関我事喔!=_=

angie said...

關關公事囖!!