Tuesday, May 6, 2008

動態度之"Dropout"出Show前

班友仔臨出Show前的攪作.....................

Onnz好似未出Show先收到警告~~~

Onnz生?你背囊入邊係咪有金啫?定係你打算咩住背囊彈完吉他即閃呢?



你睇你又有粉絲喇~有人偷窺你呀!(嗰個就係我之前嘅偷窺窿)







Bryan哥隻Bass~



Bryan哥事後突然蘇醒~問番我點解嗰時佢會咁順攤嘅借咗隻寶貝Bass任玩任影喎?

鬼知咩?

: 可能你嗰日心情大好~乜都無所謂!

: 可能見到靚女,驚我煩親你唊女,所以任我玩佢隻Bass~!哈哈哈


高V


H…(唔叫得!!費時又俾人閙我女仔人家講埋曬d咁嘅乜乜乜喇!但又係你地班友仔教我嘅). Rainf哥竟然響臨表演前玩魔術??)


大佬耀終于浦頭喇~!亦都係唯一一張勉強叫見到樣嘅相~!


臨開Show前接到個重任~Kitz竟然交咗佢部新嘅EOS 450D叫我影Dropout班友~佢話佢要跳舞,唔得閑喎~好驚

2 comments:

Onnzila said...

收到警告話:“你彈吉他就好啦!唔準唱歌啊!嚇走晒D人!”

angie said...

咁就真係應該收到警告嘅~~~wahahaha