Friday, May 9, 2008

媽咪最大(打尖)

尋晚媽咪生日緊係佢大曬架喇~打尖係理所當然架喇!!


亞哥帶咗我地佢咗間酒樓食野~去咗先知間酒樓都幾堅架!


香港食神韜韜曾經到黎食過加拍攝過嘅酒樓黎架~~啲野食都名不虛傳~





媽咪生日又點可以少咗呢碟極大碗嘅壽麵呢~~~




五福臨門~ 味味都好正!但我最愛佢地啲排骨正到爆,夠曬入味兼野味



清蒸鱈魚~ 我的最愛又點會唔新鮮呢??



芒果蛋糕我與媽咪的最愛






低能女,自拍番張低能相先



我件蛋糕~我哥話切爛咗塊蛋糕就俾我,媽咪嗰件緊係最靚架喇~


但點解切爛咗嘅唔係佢自己要返或俾佢條女......而係俾我


4個人食咁多野,真係飽到上腦呀~!今日3餐都免不了有蛋糕做甜品~

No comments: