Monday, May 12, 2008

ManHanD @ Ipoh Parade11/05/2008

我係咪睇Show睇上癮呢??上星期六睇完Show~尋日又睇Show~呢個星期六又有Show~真係正到爆燈呀!!



Mc Bee明明話係7點開Show~點知到咗現場, 我就問咗Mc Bee嘅老婆幾點開始,佢答我未知,叫我去Shopping先!!逛咗商場一個圈,見到DJ Point緊係第一時間問佢幾點開始喇!母親節呀~仲要同媽咪去食飯架!!點知DJ Point話好似器材問題,Delay咗去8點先開Show~可憐的我又要去夢游喇!!





Cd 特惠價只賣RM25蚊(約港幣50蚊)咋~~


我買嘅緊係第一批無Cover又無特價嘅貴貨喇~!



一開Show個司儀就玩問答遊戲先喎~問問下,問到一題無人識答嘅問題時,Mc Bee個老婆就問我:~ 答唔答呀?直接俾答案我,叫我答!個司儀問我叫咩名時,我都選擇唔講(因爲有人監視緊我)~~ hehehe我呢地係咪叫奸呢??(獎品一包零食加一張海報)



慢行上邊有乜睇呀??







MC Bee




Von





Dearen





MC Kit




MC Toy






DJ Point


點知仲有遊戲節目架~ 由於要每一位成員請一位觀衆上臺玩遊戲~~Mc Kit響臺上不停望住我,而我猛打手勢話唔好叫我架喇~我唔想曝光呀!OMG…點知始終逃不過這一劫,最後一位DJ Point直行我度,全世界嘅目光都望住我~我已無得揀!一定要上臺!上咗薹仲要俾Mc Kit:~ 始終咪又要上黎! =_=”


好彩唔係玩咩艱辛遊戲~只不過斗快飲曬隻500ml嘅水啫,同沖出去講點解鍾意慢行喎~妖!我出名水桶,飲水我強項喇!hahahaha…..飲第2算係咁喇!(獎品2包零食,一隻護髮膏同一張海報)


唱完4首歌,我第一個就沖去後臺搵佢地,打個招呼,啦佢地簽名加影相!


Von馬上話我好勁一口氣可以飲曬成隻水~但我呢個水桶裝得太急,母親節餐飯我應該食唔落lu~因爲已經成肚水喇!





今次真係吹漲~如果唔係個風扇都唔會蝦我喇!吹到我唔似人形!淚



簽名會開始時,由於我仲等緊,Mc Bee個老婆去車度攞個CD cover俾我~我趁機會攞咗一張海報又鼠上臺俾海報佢地簽~我媽咪竟然話有兩張海報喎!=_=”一張夠喇!簽完海報Cd Cover都到齊, 好野收工帶媽咪去食飯~! (母親節餐飯超級難食,所以我唔會出Post架喇!)



都唔知係咪我揀到個風水位定乜?點解個Camera ManVideo Man次次都響我前面,影相拍Video實見到佢地個頭!haizz





ManHanD給媽媽的説話~



多謝ManHanD慢行,Mc Bee嘅老婆同所有工作人員!



我減肥架喎~咁多零食點算好呢??



今次唔係Mc Bee叫我去睇佢地響怡保嘅簽唱會Show,我諗我應該唔會曝光!因爲俾一個我識咗好幾年(10幾年) 都唔俾佢見到我真身嘅人撞見~真係黑女!我已經猛閃~但始終俾佢認到~但好彩佢無黎同我打招呼~但佢竟然響電話度話我知,佢已經不聼特登響我身邊玩路過or企響我附近~但我就係無見到佢!大佬~本小姐影相同拍野時,係好專心架~!除咗薹上發生時,其它我係唔會察覺到架!


www.manhand.net

No comments: