Tuesday, May 6, 2008

動態度之第四擊"Dropout"

終于到咗第四隊勁Band出擊喇,佢地咪就係DropOut~


Eh~~~我好似都介紹過佢地好多次喇喎!但今次多咗個吉他手...


簡介:~


Dropout
员是 由著名本地说唱MUMSTER 。在成名后遇上 种种负面因 、音 之间的意见分歧,决定重组乐队,易名为Dropout。一支真正完全属于自由的独立乐队。Dropout 是遗弃的意思。在成名与自由之间Dropout 选择将自己流放在边缘地帶適地生存。Dropout 的音乐摆脱了以往MUMSTER 的说唱風格,它更着重于力量、黑暗吊詭的氛围以及电子元素


人物:~


亞耀~ Vocalist


Onnz~ Guitarist


Bryan~ Bassist


Dj Rainf~ Sampling + Programing


Terry~ Drummer


Morgrish : Guitarist








遲大到嘅大佬耀你響樹笑乜呀?仲唔上臺準備?



臺上班人兄Setting好未呢?成棚人等你地開Show架!







你睇幾勁嘅動態度呀~唔勁動又點顯示到佢地認真嘅態度呢??


但又真係動到連佢地亞媽都唔認得囖~~~










鋪曬塵嘅Effect







DropoutShow之後,話咁快就見到大佬耀行埋黎講Bye~ 呢地係咪名副其實大忙人Show前個Hi, Show後個Bye呢??


Terry哥哥仲犀利鬼影都無咁快~只可見到佢響臺上打鼓嗰一刻!



Bryan第一個話無眼睇~因爲今次連一張見得人嘅相都無~點搞架??



Onnz: Haizz 算吧喇你~我都係勁Sale Oracle’s EP好過喇~!費時你又影到鬼喇~~



Sorry咁多位DropOut大哥~係我錯係我唔好~Kitz將部大機交俾我要影你地,但俾我攪wo~ 鬼知咩~之前嗰兩隊我唔開Flash都影到人架!(兩部都係新機,我又鬼知要開Flash咩?我之前部機係完全唔駛開Flash架嘛!)都怪你地動得太恆~使盡你地個動態度咩?影到你地時就變曬鬼影喎!


明知我笨,第一首拍咗Video,剩底兩首歌邊黎得切我諗定點用呢兩部新機咩~~


今次影得唔好啫~17號我去到嘅話咪將勤補缺囖~你兩個唔曬咁係話??





睇完第一段片有無發覺有位仁兄出曬風頭呀??


係喇~位仁兄就係Rainf哥喇~我都係第一次見到有人打碟打得佢High曬個樣~正







DropOut嘅新歌一首~

睇完Video係咪覺得多咗個人呢?你無眼花~~就係多做個Guitar手佢叫Morgrish點解影相會無佢樣??因爲我行唔到過去佢嗰度囖~響第一段片後,我就成個人俾班友仔撞到半趴響OnnzEffect前面(唔知嗰時嘅Onnz有無嚇親,見到咁大件肥肉跌響佢面前呢?有嘅話講響樹講聲Sorry~~哈哈哈),你話之後我又點夠膽行去另一邊呢?


http://www.dropout.com.my/

No comments: