Sunday, May 4, 2008

動態度~~開始?未?

我太早到?定係有人遲到呢???


我呢個廢人就真係太早到~但有班友仔就遲曬到~點搞架?


12點45分先入得場~


無聊的我竟然趴響洗碗盆度玩起偷窺呀~好彩無警察叔叔響樹咋~如果唔係....後果...






偷窺期間個Bass佬Bryan到咗兼行埋黎問我做緊乜?點解唔入場??


唔知係咪自己偷窺有犯罪感呢?


我竟然答咗佢:~"我係黎洗碗架!"


Bryan:~ 咁仲唔快啲洗好啲碗?(真係有個碗響度~)


我:~ 一隻咋嘛~等臨放工先洗喇!(Opps...呢啲咪就係名副其實嘅懶人一個囖)


偷窺完畢~好野!!12點45分準時入場~~~



後臺張RunDown係咁寫~但第一隊話要壓後就係班友仔DropOut囖~


DropOut同Flica調換 ~~~ 胎Fetus就同浪調換~~~


反正未開Show~周圍鼠下先~睇有乜好野先!!



睇得Band Show有點可以話無碟買架~!!



你睇啲鞋幾靚~有無打算買返對黎私奔用呢??哈哈哈~講笑





其實仲有好多野~如書,衫,畫........


但我選擇咗做閒人~

No comments: