Tuesday, May 20, 2008

廢話篇




見唔見班友仔呀??佢地竟然鼠咗上二樓,目及野喎!


擺乜pose屎呀?我部唔係大機,Zoom唔到咁遠,唔會影到你地啲Pose屎架!


Onnz你唔係攞到Pass屎又想入更衣室嘛??


大獲!!o簁抵曬喇~~~Bryan哥我睇你都無乜剩架喇!




靚女Yee~ 影相影得佢咁型都有嘅??羡慕ing…..


Aiya…亞福點解影得咁快~仲諗住影你專心拍攝個樣添!!


呢個背影邊個架??自己認下喇!我都係睇中佢件衫啲字啫~!鬼叫本小姐最近個口頭禪係Who Are U?? 你係邊個??” 咩?>_<






Show黎番幾張唔齊人嘅大合照先~!!









我老婆幾勤力~一邊Online一邊睇Show~一心可二用架!!


老婆~開心都唔駛出飛腳架??錫住我為一部機喇唔該






話説本小姐嗰日已經胃痛,但口渴鼠咗入XBucks度買咗杯我唯一飲咗唔會暈嘅咖啡!點知我老婆又鼠去買杯佢最愛嘅朱古力!ooppss勁甜(對我黎講)~~


點知我越飲越想嘔~就叫咗老婆幫我入去要杯Sky Juice喇!佢一出黎我就見到佢手渣兩大杯水…..


: 嚇一嚇!點解你可以攞到兩杯咁大杯嘅水架??


老婆: 有乜問題??


: 我正話其它人要水,佢地都係俾杯超mini嘅杯咋喎~唔信?你睇隔離嗰啲臺上嘅杯…..


老婆: 係喎~個個都係迷你杯黎架喎!!


: 唔通真係靚女着數係啲嘅??



J'Misquall嘅吉他手Hann真係Sorry~你好心同我打招呼,我仲用極好奇嘅眼神望住你,問你係邊個~仲要連你地個Band名我都讀唔出!抱歉~ 體諒下我呢個老人家喇! (其實我呢人無得救架喇~認人,記名同英文都咁差!養我嘅人都係曬米飯架喇!哈哈哈) 但放心我會記得你架啦下次~~



在這向所有我識得嘅而無打到招呼嘅所有人,同識我同認到我嘅人~講聲一萬個Sorry!! 因本小姐認人,記名,勁差(好嘅話我科歷史都唔會肥佬喇!)!!!

No comments: