Saturday, May 24, 2008

食也.網也

我連續放4日嘅假期~
我同老婆點過??
第一日睇Band Show + 上網
第二日睇電影 + 上網
第三日我倆已經搵唔到地方上網,悶到留響屋企發毛兼夢游~
我同我老婆話快咁將睇時間倒轉曬~朝早4-5先入睡,10-11點先起身!
第四日~出事囖!
我老婆要返工架~但訓唔醒,由於要見客,所以可以訓到見客時間,見完再返公司!佢係得嘅~~
我就無咁幸運喇!!明明吩咐咗我另一個老婆,叫佢黎我屋企前,7點幾Morning Call我先架嘛!點知佢臨到嘅5分鐘前,先Call我撞鬼囖!逃難都無咁急喇!5分鐘....大考驗呀!!

我老婆Tracy的晚餐~
如果唔係Hometown無得上網,我倆都唔駛落魄到,搵咗間可以上網上到半夜1-2點嘅Cafe食野喇!!


老婆最愛嘅Honey Milk..(我最驚!)


點解你咁忙架?不停講電話!


我杯百香果


見唔見到2個Laptop袋!一人一部,決不會有爭斗!!哈哈哈




老婆點架~~唔記得乜名lu~~好似長壽麵


佢忍唔住喇~


佢開動喇~ 鬼叫呢餐係我倆嘅第一餐咩~唔餓死都係假架~


我Order嘅炒粉絲~ 鬼叫我係粉絲咩,理應食自己!!




咁滿意嘅笑容,啲食物都唔會差到去邊嘅~~


上網時間,無聊的一影

No comments: