Monday, May 19, 2008

Show前醫醫肚

17號晚~有Show睇呀!但17淩晨我就開始唔舒服~胃痛同勁絞腸痧!我完全無乜敢食野~勁驚夜晚睇唔到Show呀嘛~


但到傍晚6點幾勁餓時先同老婆撐擡腳~食壽司!kakakazzz




我老婆話我影呢張相勁似馬六甲某某地方~某某建築物喎~


唔知呢??



我老婆嘅Soft Shell Crab Maki



我嘅Ikura Maki



Sushi Ika



Soft Shell Crab



いくら茶碗蒸し


我同我老婆咁愛Ikura又點會放過呢?好難先會見到嘅いくら茶碗蒸し,又點有可能唔點點呢??哈哈~




你睇我老婆食得咁知味就只有幾好食喇!!



Toro Salmon


呢碟野~明明個Captian行出黎同我地講條魚啱啱運到,要等一段長小小嘅時間先會劏好~由於我地趕住去睇Band Show等唔到,所以Cancelled咗!


但點知又見佢地出到俾我地食喎~搞咩呢??


哈哈哈~但我而家寫Blog Check單時,先發現原來無計到碟Toro Salmon架!賺到添


但講真呢間嘅野食唔會好貴~又好味!先開得個2-3幾星期,我老婆都去咗成3-4次!

2 comments:

Anonymous said...

馬六甲某某地方?? 某某建築物?? 乜啊??

angie said...

咪問我~我都唔知佢Up乜喎!可能佢太愛MLK啦!!哈哈哈