Wednesday, May 28, 2008


好火呀~~~
今次唔係講我心裏面的一把火~而係講我肚裏面的一團火呀!!
我好耐都無用Blog黎發火喇!!
但我今次真係忍無可忍喇~

你個Uncle呀~老闆請你番黎做野架~唔係請番黎講耶穌架!!
咪次次都借啲以黎同我講野喇!我係咩身份,都唔需要你呢個察鞋佬呀~~~
每朝早唔駛你關心我
食乜早餐~點解唔食早餐~係咪減緊肥~食乜野會肥~做緊啲乜野??
你真係咁得閑就搵多啲Sale返黎~再唔係就返屋企關心自己個老婆同仔女呀!
咪鬼黎煩我呀~


老闆娘問我~點解又唔見個死Uncle去關心佢嘅??
我鬼知咩??總而言之就我就係覺得佢勁L煩喇~~

P/S:哈哈哈~偷用咗Dropout張"手中的把火"~~應該唔駛版權架hor??

8 comments:

Onnzila said...

甘燥..飲多D涼茶啦! hoho~

angie said...

飲ing24味+花粉中喇~~

Яeiki said...

安琪姊姊~~
果然很火哦!!!!
你長的得漂亮,很受歡迎哦??
不錯嘛~~有人要追求你咧~~
很多人恨都恨不到~
你不要不採他哦~ 等下他獸性大發就糟了~
呵呵呵呵~~Have a Nice Day !!

angie said...

係追~都叫佢返歸追佢個老婆喇!
佢係個有老婆仔女嘅Uncle黎架~~
你恨呀??讓俾你囖!!wahahaha

擒日我又再俾佢嚇親兼煩親呀!!
我驚佢未獸性大發前~我已經狂性大發想殺人喇!!>_<

Яeiki said...

你肯讓俾我??甘好阿??我要阿!
不過你要同果個uncle影張相俾我check下岩唔岩我心水先..
我等你張靓相哦~~
記得要同果個uncle影合照阿~

angie said...

玩野ar..死o靚仔~~=_="
要我同嗰死Uncle影相~你不如一刀捅死我喇!!我會開心d架!!

Яeiki said...

安琪姊,
我都係想幫你解決問題ja~!
佢有冇搏你懵??有冇摸你屎忽??
有嘅話你話我知,我去斬佢嘅手落黎!!
阿哈哈哈哈!!!
講下笑ja~! 
HAPPY下啦!

angie said...

佢有膽搏我懵+摸我屎忽?
佢就真係唔知訂,我話你知,唔駛你去斬佢嘅手落黎,都有成班人會對付佢!!
嘻嘻嘻~奸笑