Thursday, May 15, 2008

瓦礫下的人

瓦礫下的人

作曲:Michael Chu
填詞:Michael Chu
編曲:KOLOR
監製:黃家強


昨日坐在電視旁邊 聽得你那苦叫
使我落淚 為你哀愁 Wo……

看著你日日無端的苦況 其實我想
好想問你 能否適應

* 那 無家 可歸 恐得要 再遇過天災

# 誰願能拯救現在 還在瓦礫下的人
 漠然苦叫 實在痛心 令人不忍
 若未能捨我去換這個 不幸的人
 誰能打救你 換好心好報 Wo……

看著你日日無端的苦況 其實我想
好想問你 能否適應 Wo……
repeat * #

誰願能拯救現在 還在瓦礫下的人
漠然苦叫 實在痛心 令人不忍
若未能捨我去換這個 不幸的人
誰能打救你 Yeah

誰願能拯救現在 還在瓦礫下的人
無言苦笑 實在痛心 令人不忍
若未能捨我去換這個 不幸的人
願耶穌 天天都能 為你禱告


我而家唔係Sale歌嘅時候~


但呢首歌真係唱緊我現在的心情~


黃金72小時就快過喇~真係令人忐忑不安.....希望拯救隊可以加快人手救多啲災民逃離苦海!

盡一份力, 幫助震區的災民!

No comments: