Tuesday, May 20, 2008

Drako' Zen @ GIM 17/05/08

Drako' Zen


Drako’Zen was found by Reiki on June 2007. Ving was the second member to joined in, who Reiki happens to knew him thru a forum. Both of them happens to have the same interest on music and decided to form up this band.Later Kim and Meo both brothers, joined the band as the guitarist andt he bass player. Ivan the drummer was the last to joined the band, an old friend of Reiki’s. Drako’ Zen usually plays hardrock , heavymetal , new metal and rock ballad genres. Their image is consider as Visual-Kei.


最多粉絲嘅一隊J Rock Band ~ Drako' Zen



Eeee……香港TVB藝人胡杏兒點解會響度嘅?仲要係低音吉他手添~


哈哈哈~Gag一個!但張相真係影到佢極似胡杏兒架!


(Show同班友仔佢地去食野時,睇完張相佢地全部都擧腳贊成嘅!)










Meo一望鏡頭我又手震喇!好明顯我呢個驚青病無得救架喇!



Vocalist ~ Reiki






Guitarist ~ Ving



Guitarist ~ Kim









Bassist ~ Meo



Drummer ~ Ivan












我老婆問我,佢地班友係咪有女仔喎!


滴一滴汗=_= 佢地全部都係男仔黎架!


但自問都覺得個Bass手同兩個Guitar手都好靚~~哈哈哈唔好殺我!



個主音不停問粉絲佢地かっこいかっこい喎!搞到我又滴汗又好笑!


唔通佢地想學L'Arc-en-Ciel佢地咁問埋曬……問題呢??


=_=” はい~ はい~ はい~ 世界て一番かっこいです!!滿意未呢??kakazz..





Kowareteiku Sekai (壊れていく世界)by Girugamesh


佢地啲歌可以搞到,連我老婆聽到耳仔都樹起!最後完Show仲猛問我要佢地啲歌!


(勁差嘅Video就拍咗一個~)


如果佢地出咗專輯記得提我喎~我要送張俾我老婆架!

7 comments:

Яeiki said...

你好,

我是Drako'Zen的主音Яeiki
看了你的部落格, 你寫到很風趣很幽默.
謝謝你的照片.
我們Drako'Zen(中文稱龍禪)馬上會開始作曲.請你支持我們哦?

可以請你看看我的部落格嗎?
可疑的話,請給意見哦?
http://reiki118.blogspot.com/
請你多多指教囉~

Яeiki

angie said...

hi~你好!
多謝你~瀏覽我的部落格~~
抱歉!我通常在部落格裏都是胡説八道的~希望沒得罪你們:P

加油哦~~期待你們的作品!!
出專輯時,記得通知!!hahaha

好的!我會到你部落格逛逛的~
別説指教~是互相交流而已!

Ving Lee said...

Hahahahah ~ 胡杏兒 bassist ~~ haha
真是劲搞笑 ~~~~

我都很喜欢蒲你个部落格geh啊 ~~~
介绍band很有心机 ~ 对白又够抵死 ~
風趣幽默之间不失见解 ~ 简直就是掂!
大家以后一起加油 !
你继续写靓blog影靓相~
我地继续化靓妆写靓歌 !掂 !

VING .

angie said...

Ving~
你就笑得開心囖~唔知bass手Meo見到會唔會打屎我咋!!:P

多謝你喎!!
但自覺自己低能~寫親啲野低低地!經常令人滴冷汗!

好呀!!一齊加油!!你寫靚歌,我寫爛Gag!!
而啲相我就唔敢當~自問自己都係亂影,每當自己睇完啲專業攝影師啲相,就自覺慚愧架喇!haizz..

Яeiki said...

外行人給Drako'Zen各成員的綽號:-

Ving - Toshi@ X Japan
Kim - Hisashi@Glay
Meo - 胡杏兒
Drum - 目前還沒聽見有什麼搞笑綽號
Reiki - WWF摔角手

好討厭!!為什麼其他會員每個都像歌星明星,
而我........

就是因為這樣我才要問粉絲們我カッコイイ不カッコイイ囉~~! 很自俾的啦~ angie還開我玩笑~~~~呜呜呜~~~~

angie said...
This comment has been removed by the author.
angie said...

ee~~
怎麽沒人像Yoshiki的呢??他超帥的!XD

胡杏兒就只是那張像而已喇!!

鼓手嘛~~有像,有像我偶像葉世榮....的髮型!!kakz

WWF摔角手??左看右看!沒一個地方像也??你都沒他們大只加恐怖!!:P

eh...我可在稱讚你們哦!可是帥到我連Ving都認不出(完全想象不到他就是5月3號DTD 胎的那位吉他手也!)

有必要可add我Msn(angieyap00@hotmail.com)~因爲我的Main Blog始終還是在Yahoo..所以這裡一天只進幾次!有時完全沒進!:P 這裡好在誰都可以復而已