Tuesday, May 20, 2008

Dropout @ GIM 17/05/08

Dropout樂隊


2005年中誕生。
dropout的意思是被遺棄的意思。就好像玩地下搖滾樂並不會被一般的大眾接受一樣,而排除到邊緣地帶。dropout也就在這邊緣地帶里適地生存。 dropout的音樂風格著重于重金屬、吊詭、黑暗以及電子元素,可以說是一個概念樂隊。
dropout樂隊在有了一個明確的方向和概念之后,在短短的幾年里,參于了各種型式的地下音樂會演出,而也開始獲的了許多人的認同。2008年加入新吉他手Morgrish(懾魂樂隊嘅吉他手)~


等咗咁耐……捕咗咁耐……就係為咗等最後一隊嘅Dropout??


我係佢地番薯咩??


我做緊乜呢???


我又係啲乜呢??


番薯又好唔好食嘅呢??


番薯同粉絲邊一個好味啲呢??


Oh…..我又發緊啲乜Up風呢??






我影多兩張你坐響鼓位咋嘛~~駛唔駛咁快轉面就兇我呀??最多我咪走人囖!哼~~



Terry~都話唔好用咁嘅眼神望我架啦!你睇~一睇住我,我就手震到影Blur咗你張相!





好兇狠嘅眼神呀!!呢條友好明顯想一隻Bass哣頭Pok落我度喇~


原來Bryan你係King Ly Chee嘅番薯~~





Dropout嘅兩位吉他手轉行執wayarlu~~





哈哈哈~還記得上次響Dropout嗰篇我寫咗一句,鋪曬塵嘅Effect嗎???


今次我影相影到Onnz嘅時候,佢好驚死咁~講咗句:Effect抹乾淨咗啦!無塵啦!!=_=’’搞野~乜我有叫你抹乾淨嘅Effect咩?





被訪問中的亞耀...



Vocalist ~ Yew






乜事咁開心呢?唱到笑曬口咁嘅??




Sampling ~ Rainf




上次亞H….>_< Rainf哥哥勁High搶曬鏡,今次何解未訓醒個樣嘅??



Guitarist ~ Onnz





Guitarist ~ Morgrish


Sorry! Morgrish~唔係唔想影你!仲係覺得你避緊我鏡頭~ =_=我鏡頭一到你就轉身~好難影到你個樣!



Bassist ~ Bryan




呢條友真係死性不改架喇~就連我老婆坐響咁遠嘅XBucks度都Complain你,話見到你係背住觀衆!佢都完全見唔到你個樣!而我就要鼠到後面影你個樣!慘!



Drummer ~ Terry




Nature High.......




你地睇張相~見唔見Bass手呀??唔係呀!我唔係講緊杏兒Drako’Zenbassist呀!我係講緊DropoutBassist Bryan哥呀!佢竟然瓢響半空??唔係喎~原來係佢粉絲為佢而整嘅人形紙板呀!簡直係10個勁啦!!


隊隊都係4首歌,而你地就haizz….先得個兩首~我未夠喉喎!連我老婆都話佢好似都未聽到佢想聼嘅歌喎!(佢想聼邊首歌?咪鬼問我~因爲我都唔知!kakaz~)


話曬今次都係Terry搞嘅第一場Show點都要聽話啲嘅,如果唔係破咗佢個名聲~下次想搞都難喇!!




Dropout嘅新歌~我終于拍到完整版啦!



P/s: 我都話我老婆坐咁遠都係有睇Show架喇!佢邊有夢游喎~Dropout加咗成員佢都見到架!哼!!


www.dropout.com.my

No comments: